Friss bejegyzéseim

  • etana: Néhány egyszerű ötletet én is összeszedtem, amivel védeni lehet a környezetet. Minden kis "porszem... (2012.09.28. 10:32) Környezetvédelem 1.
  • Földing Gyöngyi: @vazze...: Lehet hogy a csajok kérik majd az elérhetőségedet:) (2012.09.02. 16:09) A tökéletes férfi
  • zZz: @Sadist: igen vazze, vannak benne táncelemek, mert táncnak álcázták, hogy a rabszolgák urainak ne ... (2012.09.01. 11:29) Oktatás, ahogy én nem szeretem
  • Brain Storming: Ez így mindenről szólt, csak nem a női meg a férfi agyról... ):o) (2012.08.29. 10:07) Női agy, férfi agy
  • Spafun: Remek programokat kínálnak augusztusban és sok helyen még szeptemberben is az élményfürdők is. Szi... (2012.08.20. 10:17) Augusztusi programok

Augusztusi programok

2012.07.30. 06:00 | Földing Gyöngyi | 1 komment

1394657_wheat_-_close_up.jpgNem tudom, nálatok hogy van, de nálunk én vagyok a program felelős. Nem igen emlékszem olyan esetre, amikor a fiúk találtak volna ki valami programot hétvégére, szabadságra, vagy nyaralásra. Az nálunk az anya feladata. Lehet, hogy azért, mert imádok szervezkedni, lehet hogy csak mert lusták:)

A lényeg, hogy egy sima hétvégére képes vagyok az ötletek tárházát felsorakoztatni. Programok helyben, programok a nagyvárosban, programok jó időre és rosszra.

Arra gondoltam, hogy most van a nagy szabadságolások  ideje, kicsit besegítek Nektek, ajánlok néhány augusztusi programot.

  1. Jó estét nyár, jó estét Keszthely! A programsorozat már tart, egészen augusztus 16-ig.
  2. Sörolimpia Balatonszemesen augusztus 17-19 között.
  3. Betyár Napok Kondoroson augusztus 18-19-én.
  4. Rózsakő fesztivál Badacsonytomajon augusztus 17-20 között.
  5. Már tartanak a Tihanyi Szabadtéri Játékok, egészen augusztus 26-ig.
  6. Augusztus 2-án a Városmajori Szabadtéri Színpadon Budapesti Nyári Fesztivál
  7. Augusztus 4-én Tósokberéndi Nosztalgiajármű Fesztivál
  8. Bükkaranyoson Vadászati Fesztivál augusztus 4-én.
  9. Fehérvári Zenei Napok augusztus 2-4 között
  10. Bajai Szigeti Kavalkád augusztus 3-tól 5-ig.
  11. Balatonfüreden DUMAfüred július 27- augusztus 5 között
  12. Bodonyban Fazekas találkozó és vásár augusztus 5-én.
  13. Művészetek Völgye augusztus 5-ig.
  14. Szigligeti Nyári Napok július 29- augusztus 5 között.
  15. Végvári reneszánsz Napok augusztus 3-5 között Várpalotán.
  16. Siófoki sajt, bor, jazz fesztivál augusztus 3-11-ig.
  17. Györöki Bor és Dal Fesztivál Balatongyörökön augusztus 10-13 között

És még néhány tutti programm kisgyerekkel is, bármikorra:

  1. Zánkai hadipark
  2. Dínókiállítás Zánkán
  3. Salföldi Major
  4. Hajókirándulás a Balatonon, vagy a Dunán
  5. Szombathelyi Kalandváros
  6. Állatkert Budapest, Veszprém, Győr, Nyíregyháza
  7. Győri Csodák Palotája
  8. Budapesten: Eleven park, Planetárium, Nagycirkusz, Csodák Palotája,Tropicarium
  9. Zalaegerszegi Aquapark (a nagy kedvenc)

És egy szuper ötlet, ha kevés pénzből szeretnénk jól érezni magunkat a gyerekkel, unokával:

Emlékszem, amikor vasárnap reggel már arra ébredtünk, hogy anyu süti a rántott csirke combot, terjeng az az isetni vasárnapi illat. MIre megmosakodtunk és megreggeliztünk, ő már bepakolta a kosárkába a rántott húst, kenyeret, paradicsomot és a teát és irány a Vadasása (nem ajkaiaknak, ez egy erdős rész felénk kis patakkal). Aztán ott tollasozás, focizás, kártyázás, fára mászás, patakban futkozás és kincselásás. Dobozkába tettünk kis cetliket üzenettel és elástuk. Aztán legközelebb, vagy egy hónap múlva megkerestük. De volt, amit ott hagytunk az utókornak üzenetnek. Jó ég, micsoda történeteket szőttem köré, hogy mi lesz ha majd egyszer valaki megtalálja!

Nagyon vidám és boldog hétvégék voltak ezek és nem kerültek semmibe. Ezt felejtettük el azt hiszem...

A bejegyzés trackback címe:

https://nok40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr334667192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spafun 2012.08.20. 10:17:25

Remek programokat kínálnak augusztusban és sok helyen még szeptemberben is az élményfürdők is. Szintem mindenhol találhatók kisebb-nagyobb fürdők, nem kell órákat utazunk az élményekért. Én itt szoktam keresgélni: furdogyujto.hu/
Címkék: programok
süti beállítások módosítása