Friss bejegyzéseim

  • etana: Néhány egyszerű ötletet én is összeszedtem, amivel védeni lehet a környezetet. Minden kis "porszem... (2012.09.28. 10:32) Környezetvédelem 1.
  • Földing Gyöngyi: @vazze...: Lehet hogy a csajok kérik majd az elérhetőségedet:) (2012.09.02. 16:09) A tökéletes férfi
  • zZz: @Sadist: igen vazze, vannak benne táncelemek, mert táncnak álcázták, hogy a rabszolgák urainak ne ... (2012.09.01. 11:29) Oktatás, ahogy én nem szeretem
  • Brain Storming: Ez így mindenről szólt, csak nem a női meg a férfi agyról... ):o) (2012.08.29. 10:07) Női agy, férfi agy
  • Spafun: Remek programokat kínálnak augusztusban és sok helyen még szeptemberben is az élményfürdők is. Szi... (2012.08.20. 10:17) Augusztusi programok

Anya és szülő

2012.08.30. 04:56 | Földing Gyöngyi | Szólj hozzá!

018.JPGPénteken szülői értekezlet lesz. Új iskolába megy az én drága kincsem, hetedikes gimnazista lesz.

Eszembe jutott az első nap, amikor először ment az iskolába. Fotó az aznapi ruházatról, fotó ahogy veszi fel az iskolatáskáját, fotó, amikor már rajta van, fotó, ahogy megy ki a házból, fotó, ahogy integet a kapuban. És persze aztán visszajött, mert kocsival vitte az apukája. Aznapra szabadságot vettem ki, hogy otthon bőgjek, ne a gyárban.

Hisz még az évnyitót sem hevertem ki. Ültek az elsősök a kispadon, a nagyok pedig füzetet, ceruzát ajándékoztak nekik és közben az igazgatónő szívbemarkoló (legalábbis az édesanyáknak, édesapáknak) köszöntőt mondott. A kép hátulról kb. úgy nézett ki, hogy a padon kis fehér ingesek ülnek, mögöttük anyukák rázkódó válla, melyeket nagy apuka kezek simogatnak. Kicsit vicces volt, de nagyon megható is.

Remélem most pénteken már nem sírok, dehát az én édes pici fiam gimnazista lesz!

És látom, hogy az apukáknak pont ilyen nehéz minden egyes váltás, csak ők jobban visszatartják az érzelmeiket. És van még valaki, aki ilyenkor talán nálunk anyáknál is még jobban elérzékenyülnek, ők pedig a nagymamák. Ezer hála és köszönet érte, fogadják szeretettel Koncz Gábor alábbi gondolatát:

http://youtu.be/RFiLvn1zkTk

A bejegyzés trackback címe:

https://nok40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr614739924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: szülő anya
süti beállítások módosítása