Friss bejegyzéseim

  • etana: Néhány egyszerű ötletet én is összeszedtem, amivel védeni lehet a környezetet. Minden kis "porszem... (2012.09.28. 10:32) Környezetvédelem 1.
  • Földing Gyöngyi: @vazze...: Lehet hogy a csajok kérik majd az elérhetőségedet:) (2012.09.02. 16:09) A tökéletes férfi
  • zZz: @Sadist: igen vazze, vannak benne táncelemek, mert táncnak álcázták, hogy a rabszolgák urainak ne ... (2012.09.01. 11:29) Oktatás, ahogy én nem szeretem
  • Brain Storming: Ez így mindenről szólt, csak nem a női meg a férfi agyról... ):o) (2012.08.29. 10:07) Női agy, férfi agy
  • Spafun: Remek programokat kínálnak augusztusban és sok helyen még szeptemberben is az élményfürdők is. Szi... (2012.08.20. 10:17) Augusztusi programok

Dinnyés receptek

2012.08.01. 06:00 | Földing Gyöngyi | Szólj hozzá!

854073_fruits_in_a_glass_2.jpgMa kedvencünkből, a dinnyéből csinálunk finomságokat, hogy kényeztessük magunkat és párunkat.

Részeges dinnye

Injekciós tűvel juttassunk a dinnyébe vodkát vagy rumot, egy napig hagyjuk érni.

Dinnyés gyümölcsleves

10 szem sárgabarackot felkockázunk, egy kisebb méretű görögdinnye felét kimagozzuk (lehet kapni magnélküli mézédeset is) és karalábévájóval golyókat forámálunk. AA golyókból 15-20 darabot félreteszüönk díszítéshez, a többit pedig összekeverjük a barackkal, 2 dl muskotályos borral, 4 evőkanál mézzel, csipet őrölt fahéjjal,ízlés szerinti cukorral. Fedő alatt mérsékelt tűzön 15 percig főzzük, aztán péppé turmixoljuk. Étkezési keményítővel vagy pudingporral (én ezzel szoktam minden gyümölcslevest) sűrítjük. Miután lehűlt kimerjük és a dinnyegolyócskákkal díszítjük. Isteni finom, én a minap is megcsináltam.

Ezt pedig ma találtam a neten:

"Görögdinnyés sörbet

Hozzávalók:
1 kg görögdinnye (héjával mért súly), 10 dkg cukor, 1 citrom leve, 1 dl száraz pezsgő; a díszítéshez: fél citrom leve, 1 evőkanál kristálycukor


Elkészítés:
A dinnye héját levágjuk, a húsát kimagozzuk, és kockára vágjuk (60 dkg gyümölcshúsra van szükségünk). Turmixgépbe tesszük, hozzáadjuk a cukrot, a citromlevet, a pezsgőt, és összekeverjük. Tálba öntjük, és legalább 3-4 óra hosszára a mélyhűtőbe tesszük. Közben félóránként percenként átkeverjük, hogy ne képződjenek nagy jégkristályok. Tálaláskor a talpas poharak peremét citromlébe, majd kristálycukorba mártjuk, és ezekben kínáljuk a jégkását." www.kiskegyed.hu

De csak úgy simán is isteni finom a jól lehűtött dinnye! Jó étvágyat hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nok40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr154665015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: dinnye recept
süti beállítások módosítása