Friss bejegyzéseim

  • etana: Néhány egyszerű ötletet én is összeszedtem, amivel védeni lehet a környezetet. Minden kis "porszem... (2012.09.28. 10:32) Környezetvédelem 1.
  • Földing Gyöngyi: @vazze...: Lehet hogy a csajok kérik majd az elérhetőségedet:) (2012.09.02. 16:09) A tökéletes férfi
  • zZz: @Sadist: igen vazze, vannak benne táncelemek, mert táncnak álcázták, hogy a rabszolgák urainak ne ... (2012.09.01. 11:29) Oktatás, ahogy én nem szeretem
  • Brain Storming: Ez így mindenről szólt, csak nem a női meg a férfi agyról... ):o) (2012.08.29. 10:07) Női agy, férfi agy
  • Spafun: Remek programokat kínálnak augusztusban és sok helyen még szeptemberben is az élményfürdők is. Szi... (2012.08.20. 10:17) Augusztusi programok

Új életem küszöbén

2012.08.18. 03:40 | Földing Gyöngyi | Szólj hozzá!

2012. augusztus 17., egy korszak az életemből lezárult. 16 évet töltöttem a munkahelyemen, ahol ma utoljára léptem ki a kapun. Megmondom őszintén, amikor a parkolóban beültem a kocsiba rendesen elkezdtem bömbölni. Néztem, ahogy Ancsika ment be a kapun, hát rossz érzés volt.

Persze csak a régi kedves kollégáim hiányoznak, és nem a körülmények, melyek az elmúlt években körülvettek és mételyezek. Amikor ezt a blogot indítottam, nem is olyan régen, írtam Nektek, hogy gyökeresen változtatni készülök az életemen. Hát ez elég gyökeres változtatás volt nekem, de tele vagyok tervekkel, ötletekkel. Ezek gyökeresen más irányba mutatnak, mint az eddigi életem, de nincs bennem sem félelem, sem kétely a jövő iránt. Csak előre, felemelt fejjel, elegendő eltökéltséggel, nyitottsággal, most még kicsit szomorú szívvel. És persze a háttérben a fantasztikus családommal, az ő támogatásukkal. Másképp nem is menne. Amikor hazaértem kis családom virágcsokorral, gyerekeim készítette ajándékkal várt. Persze, megint bőgtem...hát ez egy ilyen nap már.

A ma este pedig egy üveg boré és a bőgős-röhögős filmeké!

A bejegyzés trackback címe:

https://nok40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr54717787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: én
süti beállítások módosítása