Friss bejegyzéseim

  • etana: Néhány egyszerű ötletet én is összeszedtem, amivel védeni lehet a környezetet. Minden kis "porszem... (2012.09.28. 10:32) Környezetvédelem 1.
  • Földing Gyöngyi: @vazze...: Lehet hogy a csajok kérik majd az elérhetőségedet:) (2012.09.02. 16:09) A tökéletes férfi
  • zZz: @Sadist: igen vazze, vannak benne táncelemek, mert táncnak álcázták, hogy a rabszolgák urainak ne ... (2012.09.01. 11:29) Oktatás, ahogy én nem szeretem
  • Brain Storming: Ez így mindenről szólt, csak nem a női meg a férfi agyról... ):o) (2012.08.29. 10:07) Női agy, férfi agy
  • Spafun: Remek programokat kínálnak augusztusban és sok helyen még szeptemberben is az élményfürdők is. Szi... (2012.08.20. 10:17) Augusztusi programok

Meddőség, termékenység

2012.09.08. 05:47 | Földing Gyöngyi | Szólj hozzá!

1336784_pregnancy_test.jpgSzerencsésnek mondhatom magam. Mindkét gyerekemmel úgy mond "elsőre" teherbe estem, nem kellett várakoznunk, vásárolgatnunk a teszteket, hogy na vajon most miért késik. De szomorúan látom, hogy csak a mi környezetünkben hány pár vár hiába a baba születésére, mennyi mindent próbálnak ki, min mennek keresztül. És bizony van olyan kapcsolat, ami nem is bírja ki ezt a terhet. Egy - két hete találkoztam egy régi ismerősömmel, ők is hasonló cipőben járnak. 8 éve házasok, 6 éve nem jön a baba. 36 éves és nem érzi teljesnek az életét. Azt mondja, ha ez a beültetés sem lesz sikeres, örökbe fogadnak. Láttam rajta, elfáradt, elkeseredett. Mit mondhatna ilyenkor az ember. Sablonos dolgokat, sorolhatná azokat a módszereket, amikről hallott-olvasott. De bizonyára ezt mind hallotta már ő is és ki is próbálta. Egyszer valahol azt olvastam, hogy nem minden nőnek feladata a gyermeknevelés és ha mégis erre szenteli az életét nem lesz boldog. Lehet, hogy így van, dehogy ezzel nem lehet megvigasztalni egy nőt, aki mindennél jobban vágyik egy gyermekre, az biztos.

Az élet furcsasága - vagy a vonzás törvénye, ki tudja -, pár nappal később a kezembe akadt a Nők Lapja ezotéria magazin (életemben először vettem meg)  és abban a központi téma a meddőség volt. Találtam benne egy nagyon érdekes cikket, ami egy olyan módszert ír le, amiről én még nem hallottam, bár őszintén szólva nem vagyok jártas a témában (szerencsére). Viszont ha te, vagy ismerősöd, családtagod érintett, érdemes elolvasnia a cikket és utána járnia. Egy újabb esély... Én elküldtem a hölgynek, ő még nem hallott róla. Pár napja írt a Facebookon, hogy utána olvasott, beszéltek a férjével, lehet, hogy még ezt megpróbálják.

A cikk az AVIVA módszerről szól. Aviva Gabriella Steiner ma már 83 éves, de módszerét hazánkban is oktatják. Egy-két gyakorlatot a magazin is bemutat. A hölgy egyébként magyar származású és kitalált egy olyan mozdulatsort, amivel az ember képes szabályozni a méhe működését.

A cikk tehát a Nők Lapja ezotéria V.évfolyam 4. számában található.

A bejegyzés trackback címe:

https://nok40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr124758657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meddőség termékenység
süti beállítások módosítása