Friss bejegyzéseim

  • etana: Néhány egyszerű ötletet én is összeszedtem, amivel védeni lehet a környezetet. Minden kis "porszem... (2012.09.28. 10:32) Környezetvédelem 1.
  • Földing Gyöngyi: @vazze...: Lehet hogy a csajok kérik majd az elérhetőségedet:) (2012.09.02. 16:09) A tökéletes férfi
  • zZz: @Sadist: igen vazze, vannak benne táncelemek, mert táncnak álcázták, hogy a rabszolgák urainak ne ... (2012.09.01. 11:29) Oktatás, ahogy én nem szeretem
  • Brain Storming: Ez így mindenről szólt, csak nem a női meg a férfi agyról... ):o) (2012.08.29. 10:07) Női agy, férfi agy
  • Spafun: Remek programokat kínálnak augusztusban és sok helyen még szeptemberben is az élményfürdők is. Szi... (2012.08.20. 10:17) Augusztusi programok

Érdekességek a nagyvilágból

2012.08.21. 18:38 | Földing Gyöngyi | Szólj hozzá!

Nemrég, az új életemre készülve, jól bevásároltam magazinokból, hogy majd kiválaszthassam azt az egy-kettőt, ami igazán a hasznomra lehet. Így került kezembe a HVG extra "BUSINESS" kiadványa is. Bár még nem olvastam végig, azt gondolom, hasznos ugyan nem lesz számomra, de rendkívül érdekes olvasmány. Csak ajánlani tudom nőknek, férfiaknak egyaránt.

Kedvcsinálónak néhány érdekesség a nagyvilágból:

Egy "őrült" malajziai üzletmber megrendelésére elkészült a világ legdrágább csodajachtja, amibe 100 tonna aranyat dolgoztak bele és egy T-Rex csontjából készült szobor is van benne. Én az árából megvalósítanám álmaim oktatási központját (lásd korábbi bejegyzésem az oktatásról, ahogy én nem szeretem:)

Hogy hova gyűrűzik még a mobil őrület, nem tudom, de már kapható olyan alkalmazás okos telefonra, ami értesít, ha szükséged van a következő koffein adagodra, hogy ne álmosodj el, illetve figyelmeztet, ha már késő van a kávé fogyasztáshoz. Én jobb szeretem a spontán kávé fogyasztást, de biztos van olyan elfoglalt ember, akinek ha nem szól az okoskája, elfelejt kávét inni:) Aztán meg jön a szörnyű álmosság!

És valami hízelgő, ránk nőkre nézve: Ma már a szabadalmak 18 %-ának nők a szellemi atyjai! 1990-ben feleennyi nő volt csak a feltalálók, fejlesztők között. Szerintem nem okosabbak, hanem bátrabbak lettünk. Hajrá csajok!

Az USA-ban kb. 150 milliomos azért lobbizik, hogy több adót fizethessen. Nem elírás, TÖBB adót szeretnének fizetni, hogy visszaadjanak abból, amit kaptak. Szerintem ők ismerik a vonzás törvényét. Valószínűleg azért is lettek milliomosok.

"Egészségvédő" tükör? Tükröm-tükröm, mondd meg nékem, egészségesebb vagyok-e, mint Hófehérke? Kifejlesztettek egy tükröt, amibe ha belenézel a tükörre felszerelt webkamera egy számítógéphez továbbítja az arcképedet és az kiszámítja és kijelzi a pulzusszámod.

Hamarosan megérkezik a Hello Little Printer kézi nyomtató, ami elfér a kezedben és tintapatron nélkül képes működni.

És végül csak egy rendkívül találó idézet a mai nőről: "Ha egy nőnek csak két keze van, akkor fogyatékos"

Ha te is szeretsz érdekes dolgokról olvasni, ajánlom a "160 tudományos válasz őrült kérdésekre" című könyvet, ami fantasztikus találmányokról, orvosi rejtélyekről és egyéb érdekességekről szól érthetően, érdekesen. Kitűnő ajándéknak is!

A bejegyzés trackback címe:

https://nok40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr654724582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: érdekességek
süti beállítások módosítása