Friss bejegyzéseim

  • etana: Néhány egyszerű ötletet én is összeszedtem, amivel védeni lehet a környezetet. Minden kis "porszem... (2012.09.28. 10:32) Környezetvédelem 1.
  • Földing Gyöngyi: @vazze...: Lehet hogy a csajok kérik majd az elérhetőségedet:) (2012.09.02. 16:09) A tökéletes férfi
  • zZz: @Sadist: igen vazze, vannak benne táncelemek, mert táncnak álcázták, hogy a rabszolgák urainak ne ... (2012.09.01. 11:29) Oktatás, ahogy én nem szeretem
  • Brain Storming: Ez így mindenről szólt, csak nem a női meg a férfi agyról... ):o) (2012.08.29. 10:07) Női agy, férfi agy
  • Spafun: Remek programokat kínálnak augusztusban és sok helyen még szeptemberben is az élményfürdők is. Szi... (2012.08.20. 10:17) Augusztusi programok

Egy újabb alkotás

2012.08.27. 04:44 | Földing Gyöngyi | Szólj hozzá!

A "Mi csajok 40 felett" Facebook csoport egy hölgytagjának alkotásával ismerkedhettek meg ma.

Manapság nem "divat" verset olvasni, vagy verset írni. Így méltatlanul kevés új vers született az elmúlt években. Nagyon örülök, hogy egy csoporttársunk megörvendeztetett minket az alkotásával. Kár lett volna a fiókban hagyni! Sajnos a nevét nem közölhetem, pedig szerintem büszkén vállalhatná. Talán majd a pozitív visszajelzések után, megengedi, hogy feltárjuk a kilétét:)

Olvassátok szeretettel:

Különös éj

Az acélos égen
Óriási erővel
Ragyognak a csillagok
Istenem! Mily' piciny vagyok!
Hallom a csend
Robajló hangját
A szívemen lyukat ütött
Átadom magam, Te gyönyörűséges
Alkoss belőlem üstököst.

A bejegyzés trackback címe:

https://nok40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr444732393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: alkotás 40 év felett
süti beállítások módosítása