Friss bejegyzéseim

  • etana: Néhány egyszerű ötletet én is összeszedtem, amivel védeni lehet a környezetet. Minden kis "porszem... (2012.09.28. 10:32) Környezetvédelem 1.
  • Földing Gyöngyi: @vazze...: Lehet hogy a csajok kérik majd az elérhetőségedet:) (2012.09.02. 16:09) A tökéletes férfi
  • zZz: @Sadist: igen vazze, vannak benne táncelemek, mert táncnak álcázták, hogy a rabszolgák urainak ne ... (2012.09.01. 11:29) Oktatás, ahogy én nem szeretem
  • Brain Storming: Ez így mindenről szólt, csak nem a női meg a férfi agyról... ):o) (2012.08.29. 10:07) Női agy, férfi agy
  • Spafun: Remek programokat kínálnak augusztusban és sok helyen még szeptemberben is az élményfürdők is. Szi... (2012.08.20. 10:17) Augusztusi programok

Nyaralni készülünk

2012.07.24. 06:00 | Földing Gyöngyi | Szólj hozzá!

nyaralás.jpgNem tudom, kinél hogy van a nyaralásra készülődés, de én már profi vagyok. Bátran állítom, ugyanis max. 2 óra alatt szedek össze és pakolok be mindent akár egy két hetes családi nyaralásra. Ennek pedig az a titka, hogy a hosszú évek alatt már készült egy listám, mit kell bepakolni, teljes részleteséggel és csak be kell szórnom. És a rutin megtanított arra is, hogy férjünk be négyen egy bőröndbe és egy sporttáskába. Persze volt amikor kettőnknek volt két nagybőröndje.

Szóval van egy listám, ami a nasitól a gyógyszeren át a tampont is tartalmazza. Soha semmi nem maradt még ki, de mindenre fel voltunk készülve. Javaslom neked, ha még nem vagy túl rutinos, több időt fordíts a lista elkészítésére, mint a pakolásra. És ami fontos: NE DOBD KI a listát, miután bepakoltál. Kell jövőre is! Én évek óta használom ugyanazt a listát, utoljára 4 éve bővült, amikor megszületett kisebbik fiam.

Két listám van: egy a nyaralásra és egy a hosszú hétvégés pihenésre. Erre simán be lehet pakolni akár pénteken munka után 30 – 40 perc alatt és már indulhatunk is!

 Nekünk a horror inkább az a része, amíg elfoglaljuk a szállást. Ha belföldi pihenésen vagyunk, nem probléma, hisz rövid az út, a szállás előtt áll meg a kocsi, bemegyünk, felmegyünk és kész. Két éve kicsit messzebb mentünk, 4 órás repülőút, még egy óra transzfer. Ádámka két éves volt és rendkívül jól viselte. De mire a szállodába értünk nagyon elfáradt, nyűgös lett. 4 magyar család került a mi szállodánkban. Persze mi értünk utoljára a gyerekekkel a recepcióhoz, a többieknek nem volt gyerekük. Én vittem Ádámot a kezemben, a fiúk a pakkokat. Ádám sírt, hogy ő már nagyon fáradt, mikor érünk mér a szobába, meg éhes, és pisilni kell, és….. És nem volt egy magyar ember, aki azt mondta volna, menjünk előre. Ne hidd, hogy elvárom, hogy tekintettel legyenek a kisgyerekre, de jól esne. Egy kis emberi gesztus. A recepciós hölgy vette észre, hogy mi ott hátul várunk és ő hívott oda minket. Ugye nem kell mondanom, hogy az utastársaink hogy néztek ránk? 5 perc volt az egész, hamar végeztünk és rendkívül hálásan mosolyogtunk a hölgyre, hogy legalább ő észre vett minket.

Tehát mindenkit, aki nyaralni készül két szóval látnék csak el: LISTA és TÜRELEM! És legalább arra az egy – két hétre hagyd itthon a gondjaidat, pihenj! Azok megvárnak itthon, vagy megoldódnak addig maguk!

 Fantasztikus nyaralást mindenkinek!

 Vicc:

Mexikói nyaralás:

Egy fickó hazajön a mexikói nyaralásáról, és a barátainak élményeiről mesél.
- Szörnyű dolog történt ott... Képzeljétek a helyzetet: indiánok jobbról, indiánok balról, indiánok előttem, indiánok a hátam mögött...

- És mit csináltál?

- Mit? Megvettem az egyik takarót, amit árultak.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nok40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr654660791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: nyaralás
süti beállítások módosítása