Friss bejegyzéseim

  • etana: Néhány egyszerű ötletet én is összeszedtem, amivel védeni lehet a környezetet. Minden kis "porszem... (2012.09.28. 10:32) Környezetvédelem 1.
  • Földing Gyöngyi: @vazze...: Lehet hogy a csajok kérik majd az elérhetőségedet:) (2012.09.02. 16:09) A tökéletes férfi
  • zZz: @Sadist: igen vazze, vannak benne táncelemek, mert táncnak álcázták, hogy a rabszolgák urainak ne ... (2012.09.01. 11:29) Oktatás, ahogy én nem szeretem
  • Brain Storming: Ez így mindenről szólt, csak nem a női meg a férfi agyról... ):o) (2012.08.29. 10:07) Női agy, férfi agy
  • Spafun: Remek programokat kínálnak augusztusban és sok helyen még szeptemberben is az élményfürdők is. Szi... (2012.08.20. 10:17) Augusztusi programok

Tanárok és diákok

2012.09.05. 07:27 | Földing Gyöngyi | Szólj hozzá!

1361797_student_1.jpgLegtöbbünket most lefoglal az iskola kezdés. Hogy illeszkedik be a gyerek az új osztályba, milyenek lesznek a tanárok, hogy fog szerepelni az idén a gyerek, jó iskolát választottunk-e, stb.

Nekem ha az iskola jut eszembe, előbb utóbb eszembe jut egy tavalyi eset, ami a fiam osztályában, hatodik osztályban történt.

Volt az osztályban néhány gyerek, aki a kevésbé erős kezű tanárok óráját ellehetetlenítette. Tavaly egy környezetóra addig fajult, hogy a tanárnő megkérte azokat a gyerekeket, akik tanulni szeretnének, hogy menjenek ki az aulába és ott a lépcsőn ülve tartotta meg az órát. Igen kérem, azok a gyerekek, akik nem akarnak hülyék maradni és kukázni egész életükben,, azok mennek ki a teremből, hogy hallják a tanárt és hogy a maradék (talán ez is a legjobb szó rájuk) nyugodtan üvöltözzön, randalírozzon a teremben. Amikor a gyerek hazajött és ezt elmesélte, első felindulásból, gondoltam bemegyek az iskolába és megkérdezem, nem akarják-e nálunk tartani az órákat, mert nálunk legalább van asztal és szék, meg egy pince a hülyéknek. De gyerekem határozott kérésére meggondoltam magam. Persze amikor eljött a szülői értekezlet (amin persze a problémás gyerekek szülői nem vettek részt), és bejött pár tanár panaszkodni az osztályra (azokra, akiknek a szülei nem is voltak ott), nem bírtam ki és megkérdeztem, igaz-e, hogy az aulában tartott órát a kedves tanárnő. És igen, igaz volt. És tudjátok mi volt az indok? Mert a mai magyar törvények szerint a gyereknek joga van a tanórán való részvételhez, így nem küldhető ki. De szabad akaratából kimehet, így ha az értelmesebb szeretne tanulni és hajlandó kimenni, akkor a termen kívül az óra megtartható. Hát nem lennék tanár! Nálunk ezt még a tanár elintézte egy jól irányzottal, és ha otthon elmertük volna mondani, jött volna a másik. Ma meg annak van joga, aki nem komplett (valószínű a szülei sem), és a tanárnak, illetve a tudásra szomjas gyerekeknek meg semmi.

És még rengeteg történetet tudnánk mesélni, végeláthatatlanul, de nem érdemes. Elnézést kérek mindenkitől, akit megsértettem ezzel a bejegyzéssel, de valószínű azok gyerekei benn maradhattak a teremben, tehát nincs ok sértődésre:)

És nézzük, hogy Amikor Ázsiában tanórán megszólal a mobiltelefon, mit tesz egy tanár (megjegyzem szerintem teljesen jogosan)

A bejegyzés trackback címe:

https://nok40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr454756059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: oktatás diák tanár
süti beállítások módosítása