Friss bejegyzéseim

  • etana: Néhány egyszerű ötletet én is összeszedtem, amivel védeni lehet a környezetet. Minden kis "porszem... (2012.09.28. 10:32) Környezetvédelem 1.
  • Földing Gyöngyi: @vazze...: Lehet hogy a csajok kérik majd az elérhetőségedet:) (2012.09.02. 16:09) A tökéletes férfi
  • zZz: @Sadist: igen vazze, vannak benne táncelemek, mert táncnak álcázták, hogy a rabszolgák urainak ne ... (2012.09.01. 11:29) Oktatás, ahogy én nem szeretem
  • Brain Storming: Ez így mindenről szólt, csak nem a női meg a férfi agyról... ):o) (2012.08.29. 10:07) Női agy, férfi agy
  • Spafun: Remek programokat kínálnak augusztusban és sok helyen még szeptemberben is az élményfürdők is. Szi... (2012.08.20. 10:17) Augusztusi programok

Révfülöpi dödölle, prósza és palacsinta napok

2012.07.16. 06:00 | Földing Gyöngyi | Szólj hozzá!

DDLLE_~1.JPGSzombatra kirándulást terveztünk a  kis családommal, miután a pesti ember kicsit hűvösebb időt jósolt. Persze most sem sikerült eltalálnia, mert 30 fokos hőség volt. Szóval kirándulási célpont után leselkedtem a neten és rátaláltam egy (akkor még azt hittem) gyöngyszemre. Révfülöpi dödölle, prósza és palacsinta napok. Azt nem tudom mi az  a prósza, csak azt, hogy Kati kolléganőm nagyon szereti, de hogy a dödölle és a palacsinta nagyon finom, az biztos. Ja és hogy nem is nekem kell sütnöm, attól meg egyenesen mennyei!

Szóval jobban utána jártam. Az egyik honlapon két naposra írják, a másikon csak egy naposra. Az egyik honlapon ez a cím, a másikon meg az. De a palacsinta és dödölle gondolata elborította az agyam és még ezt sem tekintettem intő jelnek. Szóval találtam egy telefonszámot és rákérdeztem. Mondták, hogy a buli csak délután kezdődik, 14-től a kulináris élmény, 16-tól pedig fantasztikus programok várnak rám. A Barátok közt sztárjaival. És ha hiszitek, ha nem, még ez sem vette el a kedvem. Bár a három név nem mondott semmit nekem, elindultunk délután Győrből Révfülöpre. Persze GPS otthon a fiókban, így érzés után mentünk, de legalább a gyerekek kialudták magukat mire odaértünk. A lényeg, hogy én úgy képzeltem egy ilyen neten bereklámozott programot, hogy több helyen folyik a sütögetés, érdekesebbnél érdekesebb ízekkel, különféle programokkal, meg vásár, meg autentikus zene, meg ilyesmi.

Hát igen.... Szóval amikor odaértünk bömbölt a lakodalmas, de olyan fülsértően, ahogy csak egy lakodalmas tud. Könyörgöm miért kell ez, olyan szép a magyar népzene! Sörsátorban ülnek az emberek, egy irdatlan hosszú sorban lehet venni az étel jegyeket meg az italt. Egy helyen sütik a sátorban a prószát, egy helyen a dödöllét és egy helyen a palacsintát. Amit a Barátok közt két már kifuserált "sztárja" keneget. Az egyik annyira profi szakács, hogy a palacsinta feltekerése is problémát okozott neki. A harmadik fiú "sztár" pedig hátul segédkezett. Hát miért hiszi valaki, hogy ez a palacsinta finomabb, mint amit Katinka vagy Mariska anyó ken meg nekem és pár jó szó kíséretében adja át nekem. Szóval attól nem lesz jó egy fesztivál, hogy kifuserált haknizó hogy is hívjuk ma őket?.. ja celebek... elvegyülnek köztünk, pór nép között.

Atya ég! Ez elmegy, ha a helyi üdülő lakóinak csinálták (hangsúlyozom, akkor is csak elmegy), de ha már a neten reklámozzák, hát többet várunk. Főleg ha ezért, csak ezért leutazunk a Balatonra. Arról már nem is beszélek, ha egy nálunk nyaraló külföldi látogatna el egy jó magyar fesztiválra. Mikor törünk már ki a lakodalmas, nyúzós, csak-nekünk-celebes murikból? Mikor mutatjuk meg végre, hogy milyen egy igazi magyar mulatság? Persze van olyan is, de valahogy ezek miatt a pocsék rendezvények miatt az ember kedve elmegy egy időre a magyaros mulatságoktól. Legalábbis az enyém egy időre biztos elment.

Ja és borzasztó ízetlen palacsintákat is ettünk, a dödölle meg égett volt. Még ez is:(

A bejegyzés trackback címe:

https://nok40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr464658769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: család családi program
süti beállítások módosítása