Friss bejegyzéseim

  • etana: Néhány egyszerű ötletet én is összeszedtem, amivel védeni lehet a környezetet. Minden kis "porszem... (2012.09.28. 10:32) Környezetvédelem 1.
  • Földing Gyöngyi: @vazze...: Lehet hogy a csajok kérik majd az elérhetőségedet:) (2012.09.02. 16:09) A tökéletes férfi
  • zZz: @Sadist: igen vazze, vannak benne táncelemek, mert táncnak álcázták, hogy a rabszolgák urainak ne ... (2012.09.01. 11:29) Oktatás, ahogy én nem szeretem
  • Brain Storming: Ez így mindenről szólt, csak nem a női meg a férfi agyról... ):o) (2012.08.29. 10:07) Női agy, férfi agy
  • Spafun: Remek programokat kínálnak augusztusban és sok helyen még szeptemberben is az élményfürdők is. Szi... (2012.08.20. 10:17) Augusztusi programok

Fordulópont

2012.06.08. 20:26 | Földing Gyöngyi | Szólj hozzá!

Szép estét Mindenkinek!

 Ahogy tegnap ígértem, elmondom hogyan tervezem megváltoztatni az életem.

Ha elolvastátok a bemutatkozó oldalam, akkor már tudjátok, hogy mérnök ember vagyok. Nő létemre eredetileg kohómérnök, aztán minőségirányítási mérnök lettem (kohászként el sem tudtam helyezkeni, mert hogy nő vagyok!). Szóval jó volt ez, jó volt, de valahogy nem én voltam. Aztán tavaly valahogy besokaltam...... 

Elég volt mindenből, pihenni akartam. Akkor olvastam, hogy lesz kicsi városunkban egy jobbagyféltekés rajztanfolyam, 4 nap reggeltől késő délutánig. Bennem csak az kattogott, hogy 4 nap csend és nyugalom, teljes kikapcsolódás. Szóval elmentem és valami belül megváltozott... Innen is 1000 hála és köszönet Mariannak és Kittynek. Róluk és a tanfolyamról ígérem még sokat fogtok hallani!

Azóta nem volt nap, hogy ne érezzem, valami mást is akarok. Egy darabig elég volt a rajzolás, aztán meg a festés, de aztán valami még el kezdett hiányozni. Teljesen biztos voltam benne, hogy valamit még csinálnom kell, de mit? És igen, egy nap úgy ébredtem kezdjünk egy blogba, aztán egy online vállakozásba. Ezt akarom csinálni, hisz egyáltalán nem értek hozzá, egyáltalán nem tudom hol álljak neki, ja és nem tudom mi legyen a téma. Elkezdtem olyan könyveket olvasni (ezeket majd bemutatom neltek is), amelyek arról szólnak, hogyan változtasd meg az életed, hogyan higgy magadban, hogyan vonzz be pozitív dolgokat. És szép lassan megszületett a döntés. 40 feletti nőkből fogunk egy közösséget kovácsolni, segítjük egymást és foglalkozunk mindennel, ami érdekelhet, segíthet minket.

Hát így született meg ez a blog. Köszönet érte AzUramaLacinak, Mariannak és Kittynek, Vida Ági Gazdagmaminak!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nok40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr374574231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása