Friss bejegyzéseim

  • etana: Néhány egyszerű ötletet én is összeszedtem, amivel védeni lehet a környezetet. Minden kis "porszem... (2012.09.28. 10:32) Környezetvédelem 1.
  • Földing Gyöngyi: @vazze...: Lehet hogy a csajok kérik majd az elérhetőségedet:) (2012.09.02. 16:09) A tökéletes férfi
  • zZz: @Sadist: igen vazze, vannak benne táncelemek, mert táncnak álcázták, hogy a rabszolgák urainak ne ... (2012.09.01. 11:29) Oktatás, ahogy én nem szeretem
  • Brain Storming: Ez így mindenről szólt, csak nem a női meg a férfi agyról... ):o) (2012.08.29. 10:07) Női agy, férfi agy
  • Spafun: Remek programokat kínálnak augusztusban és sok helyen még szeptemberben is az élményfürdők is. Szi... (2012.08.20. 10:17) Augusztusi programok

Merjünk nagyot lépni 40en túl!

2012.06.21. 07:00 | Földing Gyöngyi | Szólj hozzá!

1342188_business_woman.jpgKorábbi blogbejegyzésemben (Fordulópont 2012.06.08.) írtam pár szösszenetet arról, hogy miért lesz egy 40 éves mérnökből blogger, csoport-anyu és kezd valami olyanba, amihez egyáltalán nem ért.

Azóta kaptam tőletek pár privát levelet, hogy bizony ti is szívesen váltanátok (ki kényszerből, ki jókedvből) de

-       nincs bátorságotok,

-       nincs ötletetek,

-       nincs pénzetek,

-       nincs kapcsolatotok, stb.

Amikor én nekiálltam bloggerkedni (még mindig röhögnöm kell, hogy 41 évesen ilyesmibe kezdtem) egy pici bátorságon kívül semmim sem volt. Ötletem, kapcsolatom meg pláne nem.

 

És most van egy csomó ötletem van és rengeteg érdekes, pozitív és inspiráló embert ismertem meg. Hiszek a vonzás törvényében, ha őrültnek is gondoltok.

Néhány tanácsom:

Higgy magadban! Ha te sem hiszed el, hogy sikerülni fog, hogy képes vagy rá, akkor biztos nem fog menni. Trükk: Minden reggel állj a tükör elé és mondd magadnak határozottan, hogy hamarosan sikeres vállalkozásom lesz / sikeres műkörmös leszek / elismert író leszek lés így tovább, ami lenni szeretnél. De úgy mond magadnak, hogy elhidd, amit mondasz! Mondd el minden reggel és este: „Szeretnék információt kapni arról, hogyan kapjak jó üzleti ötletet és indítsak sikeres vállakozást!” Most azt mondod, elgurult ennek a csajnak a pirulája, de azért csak próbáld ki! Ha szégyenled, hogy 40-50 évesen a tükörképeddel beszélgetsz, csukd be a fürdő ajtót! Minden reggelt így kezdj, egyet se haggy ki!

 Válogasd meg ismerőseidet! Ne hagyd, hogy a negatív emberek elszívják az energiádat. Csak olyan emberekkel barátkozz, ismerkedj, akik pozitívan hatnak rád, bátorítanak, példát mutatnak! Én például leültem és végig gondoltam, kik azok az emberek, akik elszívják az energiámat. Velük azóta nem keresem a kapcsolatot, viszont rengeteg új, pozitív embert ismertem meg, a rengeteg pozitív hatás mindig ad egy töltetet, hogy tovább folytassam. Ilyen a kis Facebook csapatom, a „Mi csajok 40 felett” is.

 Ne oszd meg egyből elképzeléseidet! Nagyon befolyásolhatnak az ismerősök, biztos kételyt ébresztenek benned, hogy tényleg jó lesz-e az ötleted! Amíg magad nem hiszed 100 %-osan, hogy jó és ezt meg tudod csinálni, ne híreszteld mit szeretnél. Csak a segítőddel oszd meg!

 Gyakran képzeld el, milyen lesz az új életed, mit fogsz csinálni, lásd magad az új munkádban. A gondolat ereje!

 Járj nyitott szemmel és nyitott füllel! Minden kis ötletet írj fel, bármilyen jelentéktelen is. Hallgasd az embereket, elmondják mik a problémáik, mire keresnek megoldást, mi nincs, amire szükségük lenne.

 Építs kapcsolatokat, ez az egyik legfontosabb a változtatásban. Új kapcsolatok nélkül nincs változtatás!

 És ha meg van az ötlet, piackutatás! Ne felejtsd el, ami neked szuper ötletnek tűnik, nem biztos, hogy másnak is az!

 Az interneten rengeteg jó online tanfolyam van önbizalom hiányosaknak, kezdő vállalkozóknak, azoknak, akik nem értenek a marketinghez és még millió témában. Gondold végig, mi a te gyenge pontod (olyan is van, aki ezt kideríti neked), és tanulj! Tanulás nélkül nincs változtatás!

 

Én csak agitálni tudok amellett, hogy ha elégedetlenek vagyunk, merjünk változtatni! A lehetőség bennünk van, csak élni kell vele! De nem akarlak hitegetni, rengeteg munka és tanulás vár rád, ha valóban elszántad magad!

 Néhány ötlet azoknak, akik váltanának, de nincs ötlet (hátha most pattan ki a szikra!):

-       Úgy néz ki kormányunk megszünteti a napközit 3. osztálytól. Szerintem sok szülőnek okoz ez majd gondot

-       Játék kölcsönző (társas és egyéb játékok, amiket megveszünk, aztán a gyerek csak egy hétig játszik vele) a könyvtár példájára

-       Ha nagy városban élsz, táska – alkalmi kiegészítő kölcsönző

-       Kis faluban élelmiszerbolt, ha nincs

-       Ha van valami speciális tudásod, online tanfolyam

-       Bio ételek, italok készítése

-       Házi sajt, túró, teljföl, stb készítése

-       Különleges lekvárok, szörpök készítése

-       Nagy városban gyors fodrászat

-       Gipszkartonozás

-       Kerékpárkölcsönző

-       Energia takarékos termékek forgalmazása

-       Minden ami kutya bolt (ruha, ékszer, kosárka, étel-ital, stb.)

 A neten érdemes nézegetni, ott rengeteg ötletet találhattok!

 De legelőször azt gondold végig, miben vagy jó (mindenki jó valamiben!) és mit csinálnál szívesen?

 Te milyen vállalkozásba kezdenél, ha megunnád az eddigi életed? Írd meg nekünk!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nok40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr14601221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: 40 év felett
süti beállítások módosítása